Yemeklerde kullanılan malzemeleri üreten şirketler de bu çılgınlıktan nasibini almak istiyor. Malley, “Yaptığımız araştırmaya katılanların, yüzde 12’si evde yemek pişirirken tarif bulmak için YouTube’a baktıklarını söylüyor. Bu oran 2015 yılında sadece yüzde 4’tü” diyor. Peynir aromalı cips parçacıklarıyla kaplanmış ve içine kilolarca çedar peyniri doldurulmuş bir hindi yemeğinin videosu, YouTube’ta 4 milyondan fazla kez izlendi. Çok eskiden beri birbirlerinin manitasını siken iki piç evlenir. Aradan geçen yıllar, görüşmemelerine sebep olur. Ama yeniden bir araya geldiklerinde bu kez evlilerdir.
Kız arkadaşının götten vermek istememesinden yakınır. Restoran işletmeciliğinin artması sonrası food porn’da da artış gözlemlendi. Reklamlarda, sosyal medyada ucuz fahişeler sıklıkla food porn içeriklerine denk gelebiliyoruz.